Szukaj na tym blogu

niedziela, 1 grudnia 2013

Antybakteryjny krem do rąk OsmozaCare

Dzisiaj będzie bardzo osobisty wpis. Zdradzający moją naturę, moje fobie.., mimo że nie będzie on długi. Głównym bohaterem jest antybakteryjny krem do rąk Osmoza Care. W sumie nic specjalnego, zwykły krem do rąk, a jednak niekoniecznie! Po posmarowaniu rąk tworzy na nich antybakteryjną tarczę utrzymującą się przez dwie godziny. Jest to bardzo ważne, ponieważ jeżdżąc komunikacją miejską czy robiąc zakupy w supermarkecie, nieustannie spotykamy się z bakteriami. Wystarczy, że ktoś inny kichnie w pobliżu, a bakterie roznoszą się na wszystkich powierzchniach wokół. Zawsze mnie to przerażało - w torebce noszę żel antybakteryjny, a w podróże zabieram ze sobą antybakteryjne chusteczki. Dlatego bardzo się ucieszyłam, kiedy usłyszałam o tym kremie. Codziennie przed wyjściem z domu smaruję nim ręce. Wystarczy jedno naciśnięcie pompki, by posmarować całe dłonie. Krem szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy na skórze i bardzo subtelnie pachnie. Dodatkowo teraz jest dostępny w świątecznym wydaniu prezentowym w kosmetyczce z dwoma preparatami Click&Go: zmywaczem do paznokci i preparatem na skórki - cały zestaw kosztuje 99 zł. O ile produktów Click&Go nie znam, o tyle krem jest rewelacyjny. Do tej pory skutecznie pomaga mi się uchować przed jesiennymi choróbskami. Co więcej jest bardzo wydajny - stosuję go prawie codziennie od dwóch miesięcy i ciągle nie widać, żeby się kończył. Aż się zastanawiam nad innymi produktami Osmozy…

OsmozaCare

P.S. Lipstickonthemap dorobił się również swojego profilu na G+, zapraszamy, zapraszamy! :)

2 komentarze:

  1. omg. 2 h?! rewelacja. Chociaz cena dosc powalajaca. Ja uzywam tych zelow antybakteryjnych....zwlaszcza ze mam sklonnosci do roznego rodzaju oprych na twarzy ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. No, 2 godziny! A są takie preparaty Click&Go na opryszczkę i niestety, sama jej nie mam więc nie ocenię skuteczności. Mam za to afty i na to te preparaty są po prostu GENIALNE. Cena samego kremu nie jest powalająca bo to 25 zł, a preparat na opryszczkę 20 zł. Tylko zestaw kosztuje 100 :)

    OdpowiedzUsuń