Szukaj na tym blogu

piątek, 23 maja 2014

Manicure by Christian Dior

Moje Drogie, dzisiaj będzie wpis z mieszanymi uczuciami. Z założenia na tym blogu miały się pojawiać dobre kosmetyki, albo na maksa złe - ku przestrodze. Ten zestaw nie jest ani dobry, ani zły, ale ma w sobie coś, czego nie da się ocenić. Jest to zestaw z naklejkami na paznokcie Diora. Gwarantuję, że każdy kto je naklei poczuje się jak "milijon dolarów". 

Jednak przechodząc do rzeczy. W wchodzącym właśnie na polski rynek zestawie Manucure Transat znajdziemy lakier, pilniczek i przezroczyste naklejki z logiem Diora.  Nakładanie ich jest dość niestandardowe. Malujemy paznokcie dwoma warstwami lakieru (już po jednej uzyskujemy zadawalający efekt krycia), ale potem czekamy do ich całkowitego wyschnięcia. Potem naklejamy naklejki jak przezroczystą folię. W tym momencie niestety zaczynają się problemy. Nie da się naklejek pięknie nałożyć. Z racji tego, że mają swój własny klej i nie przymocowuje się ich do mokrego lakieru to pojawiają się napowietrzenia i zagniotki. Niestety także naklejki (z racji tego, że są naklejkami, a nie są przyklejone lakierem do paznokcia) bardzo krótko się utrzymują. Nawet po nałożeniu top coatu zostają na paznokciach góra dwa dni. Kolejnym mankamentem jest fakt, że naklejek jest tylko 10, więc wystarczy na jeden pełen manicure. Bez żadnej pomyłki. Ja postanowiłam zachować sobie naklejki i nałożyć po jednej na rękę. Wiem, że ten zestaw ma mnóstwo wad. Jednak sam lakier jest wydajny, trwały i ma piękny kolor. Jednak w połączeniu z naklejkami ja się czuję jak Pani tego świata. Dosłownie! Wystarcza jeden paznokieć...

manicure by christian dior

manicure by christian dior

(zdjęcie ukradzione z internetu, żebyście zobaczyli jakie są inne kolory :))

manicure by christian dior



5 komentarzy:

  1. Nigdy nie lubiłam się z naklejkami do paznokci, to i zestaw nie kusi, chociaż sam lakier widziałabym w swojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to zawsze mam problemy z naklejkami na paznokcie, albo trudno je dopasować albo szybko się odklejają :(
    Najlepsze jednak normalne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, te są raczej hm.. szpanerskie? Niestety inaczej nie umiem tego nazwać, taki bajer, żeby mieć logo CD na paznokciach. Tak jak napisałam - sama mam do nich mieszane uczucia - więc pokazałam jako ciekawostkę. :)

      Usuń
  3. A ja bym chciała coś takiego spróbować ? Czy był problem z ich naklejaniem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było problemu, nakleja się je na suchy lakier więc jest w miarę ok. Problem jest z ich utrzymaniem na paznokciach...

      Usuń