Szukaj na tym blogu

wtorek, 26 listopada 2013

Detalistka: OPI + Mohito

Jestem detalistką. Czy chcę, czy nie muszę się do tego przyznać. Uwielbiam małe, niezauważalne, lecz totalnie odjechane rzeczy. Zwracam uwagę na kolorystykę nawet najmniejszych detali. Tak jest i tym razem. Najpierw były buty (250 zł, czyli jak na buty całkiem spoko). Jak tylko zobaczyłam je w Mohito to oszalałam. Ten piękny srebrny wyróżniający się obcas. Całe czarne, nie będą przemakać! Przymierzyłam – mega wygodne! Ideał.

srebrny lakier OPI


Potem był lakier. Oszalałam po raz kolejny. Powiem szczerze, że nie przepadam za lakierami OPI, uważam, że mają zbyt duże opakowania (nie jesteśmy w stanie zużyć go całego) i że są stanowczo za mało trwałe jak na taką cenę. Jednak jak zobaczyłam kolor Haven’t the foggiest to stwierdziłam, że musi być mój. Kosztował 40 zł, ale jest absolutnie wart swojej ceny. Nie wygląda jak Minxy, ale daje niesamowity metaliczny błysk i blask. Jego dodatkową zaletą jest trwałość. Tak, trzymał mi się na paznokciach przez tydzień. Podkreślam TYDZIEŃ! Łatwo też zrobić nim nieskazitelny manikiur, trzy przeciągnięcia pędzla i gotowe! Jedna warstwa zapewnia doskonałe krycie, jednak chcąc uzyskać pełnię koloru polecam dwie warstwy.

Silver Laquier OPI

Silver Laquier OPI



Tym sposobem polecam zarówno lakier OPI, jak i buty Mohito. Stanowią idealny duet, zakładając do tego czarne spodnie i jakiś uroczy sweter będziemy wyglądać elegancko, zimowo i niezmiernie intrygująco. I zapewniam Was, każdy zwróci uwagę na Wasze paznokcie. Nie da się od nich oderwać wzroku.


P.S. Pamiętacie o facebooku Lipstickonthemap? J

6 komentarzy:

  1. aaaaaaaaaaaaaa dlaczego ja t nie mam mohito!!!!!

    / Aagubo

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma w Norwegii Mohito? Biedna! Ja się odstatnio stałam mega fanką Mohito :). Może Ci coś kupić i podesłać? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolorek ma ten lakierek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam tańszą wersje tego lakiery ale nie pamiętam jakie firmy, ale kolor przepiękny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko czy ta tańsza wersja jest tak samo wytrzymała? ostatnio denerwuje się, jak lakier zaczyna mi odpryskiwać po umyciu jednego talerza...

      Usuń